ZinTV op 19 mei over ‘Diversiteit’

Op woensdag 19 mei aanstaande presenteren ds. Leendert en ds. Wielie weer het programma ZinTV, op GooiTV. Dit keer ontvangen zij Gert van der Schuur, songwriter, en Hans-Dieter de Smit, projectmanager van de LCC+ Projecten (zie www.lccprojecten.nl). Zij gaan met z’n vieren in gesprek over diversiteit. Hoe is het daarmee gesteld in de Gooise Meren en wat voor rol zou de kerk daarin kunnen spelen? Schakelt u ook weer in?

Er is muziek door Sense en er is een ZinTV-talk.

En o ja, als u stiekem mee wilt kijken bij de opname, kom dan zaterdag 15 mei a.s. naar de Wilhelminakerk, om 13.15 uur. Kijk voor meer info op: www.talkshowzintv.nl.

U kunt kijken via www.GooiTV.nl, via de livestream, of via het YouTube-kanaal van GooiTV. Hier kunt u de uitzending ook later terugkijken.